فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

آرزوی دختر داشتن و انتخاب اسم برای فاطمه جون

1390/2/26 11:31
419 بازدید
اشتراک گذاری
دختر قشنگم زمانی که هنوز تو شکم مامانی بودی،من و بابا جون خیلی دوست داشتیم نی نی گلی که خدا بهمون عطا کرده دختر باشه مخصوصا بابا جون، به همین خاطر لحظه شماری می کردیم تا زمان سونوگرافی فرابرسه، پایان چهارماهگی بود که رفتم سونوگرافی دکتر حکمتی،گفت بچه به پهلویه و جنسیتش معلوم نیست ولی 20 درصد بیشتر احتمال می دم که بچتون (وای خدای من نمی دونید چطور منتظربودم که بگه دختره) دختره، وقتی اینو گفت انگار تمام دنیا رو بهم دادند، نمی دونستم چطور باید از روی تخت بلند شم و بیام بیرون و این خبر رو به باباجون بدم ولی بهش گفتم نباید به کسی بگیم چون همه می دونستند ما دختر دوست داریم و دکتر همش 20 درصد احتمال داده بود که بچمون دختر باشه، خلاصه اینکه باید صبر می کردم تا دکتر یک بار دیگه برام سونوگرافی بنویسه ، وقتی 7 ماهه شدی دوباره رفتم، وقتی دکتر سونوگرافی گفت بهتون قبلا گفته بودم  جنسیت  بچه چیه باز دلشوره ای منو گرفت که نکنه بچه پسره ، منم که بی صبرانه منتظر بودم و نخواستم توضیح بدم که چی گفتین گفتم نه ، گفت بچتون دختره و من کلی خوشحال شدم و این بار با خوشحالی تمام به همه گفتم این جیگری که دارم یه دختر ناز و خوشکله.
      

حالا دنبال اسم دختر و لباسای ناز واسه دختر گلم  می گشتیم.
چندتاکتاب از دوستام گرفته بودم، نمی دونی مامان جون انتخاب اسم چقدر سخته، دوست داری همه اسمهارو انتخاب کنی و من نمی دونستم چکارکنم، یه روز همینطور که کتاب دستم بود و داشتم اسمهارو می خوندم کتابو بستم و به باباجون گفتم بیا اسم دخترمون رو فاطمه بزاریم و اون هم بدون چون و چرا گفت باشه و همه به خاطر این انتخاب قشنگمون مارو تحستین کردند.
  
الان وقتی فکر می کنم با خودم می گم حتما فاطمه قشنگترین و پرمفهومترین اسمی بوده که حضرت محمد(الهم صلی علی محمد و آل محمد) برای تک فرزند و تک دخترش انتخاب کرده و من هم به خاطر این انتخابمون بر خودم می بالم.

دختر گلم پس تو هم بر نام خود افتخار کن و همواره در زندگی ات حضرت فاطمه (سلام علیها) را الگوی زندگی قرار بده.
الهم بفاطمه و ابیها و بفاطمه و بعلها و بفاطمه و بنیها و بفاطمه والسر المستودع علیها اقض حاجتی و صلی  ا... علی محمد و آل محمد.آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تنها
30 شهریور 90 13:00
سلام عزیزم. منم آرزو دارم اسم دخترم رو فاطمه بذارم و پسرم رو علی.... دعا کن خدا بهمون نی نی بده.............