فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

بگو مادرجون و پدرجون یک دنیا دوستون دارم و ازتون ممنونم

1390/2/25 11:22
318 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ، تا اینجا که این مطالب رو می خونی شاید به این فکر کرده باشی که بعد از شش ماه مرخصی مامان کی ازت نگهداری می کرد.

این خاطره از اونجایی شروع می شه که شما به دنیا اومده بودی و ما خونه آقای عباسی مستاجر بودیم و اصلا به این فکر نکردیم که بعد از شش ماه که من مرخصییم تموم می شه چه کسی باید از شما مراقبت کنه.

خلاصه شش ماه تموم شد و من باید میومدم سرکار و مادرجون پری عزیز بهمون قول داد که از شما نگهداری می کنه و ما هرشب می رفتیم خونشون که فردا صبح که من میام سرکار، شما پیش مادرجون باشی.

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

دو ماهی همینجوری سپری شد و ما آواره و سرگردان بین خونه خودمون و مادر جون بودیم بالاخره مجبور شدیم مستاجر خونه مادر جون رو جواب کنیم و خودمون بیاییم خونه مادرجوناینا بشینیم.

دیگه عزیز دلم مادرجوناز اون موقع مراقب شما بود و تا الان که دوسال و 10 ماهته داره زحمت نگهداری شما رو تا پایان وقت اداری می کشه، عزیز مامان تا الان که هنوز نتونستم زحمات مادر جون رو جبران کنم ولی از خدا می خوام که فرصت بیشتری بهم بده تا بتونم قدردان زحماتش باشم.

البته ناگفته نمونه که در نگهداری شما پدرجون هم که باز نشسته شده بود سهمی کمتر از مادرجون نداره و من تا عمر دارم شرمندشونم .عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

خدایا تو رو به فاطمه زهرا س (الان دهه فاطمیه است) و پدرش محمد مصطفی ص قسمت می دم که همه پدر ها و مادرها رو سالم و تندرست نگه دار و در دنیا و آخرت عاقبت بخیرشون کن آمین.

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)