فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

فاطمه جون و پارک دردونه ها

1390/2/26 11:25
301 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

عزیزمامان بعد از مدتی تو خونه بودن بخاطر سرمای هوا ، دیروز یک دفعه تصمیم گرفتم ببرمت پارک دردونه ها که سرپوشیده است.

ظهر که رفتم خونه بهت قول دادم که بخوابی و بیدار شی می برمت پارک، باباجون هم ساعت 5 عصر از کلاس برگشت و بهش گفتم اونم قبول کرد.

ساعت 7 راه افتادیم وقتی وارد پارک شدیم خیلی خوشحال و ذوق زده بودی، به بچه ها نگاه می کردی و نمی دونستی از کجا شروع کنی آخه اولین بار بود که می بردمت اونجا. تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

اولش چون محیط واست تازگی داشت انگار خجالت می کشیدی فورا رفتی تو یک خونه ای که پر از توپ بود و اونجا نشسته بودی، نیم ساعتی بازی کردی و من هرچی می گفتم مامان جون بیا بیرون و برو با وسایل دیگه بازی کن می گفتی نه همین جا خوبه من اینجا بازی می کنم، تا اینکه بچه ها اومدن دور و برت باهات صحبت کردن بعد اونوقت بود که اومدی بیرون و یه دوست به نام دایانا پیدا کردی و باهم رفتین کلی بازی کردی.

خلاصه اینکه خیلی بهت خوش گذشت و تا ساعت 9 بازی کردی، وقتی گفتم بریم خونه اصلا دل نمی کندی و می گفتی نه می خوام بازی کنم. تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دختر قشنگم تو دختر فهمیده و عاقل و حرف گوش کنی هستی وقی توجیهت کنم تو هم قبول می کنی بالاخره راضی شدی که برگردیم خونه الهی مامان فدات بشه.

عکساتم هروقت وقت کردم در اولین فرصت می ذارم.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لپ گلی
27 تیر 90 13:27
وبلاگتون خیلی قشنگه مخصوصا دخترتون.به من هم یه سر بزن ضرر نمیکنی.