فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

عکسهای تولد دوسالگی فاطمه جون

1390/6/2 9:37
630 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم تولد دوسالگیت رو با اقوام درجه یک برگزار کردیم، خیلی خوب برگزار شد و من و بابا جون هم راضی.

 شما که دیگه می دونستی تولد چیه و عشق شمع و کیک تولد و کلاه شیطونی داشتی خیلی بهت خوش گذشت، حسابییییییییییییییییییی.
راستی اینو بگم که تصمیم گرفتم تزیین اتاق همش قرمز باشه و رنگ لباست رو هم قرمز انتخاب کردم و تو همون روزها که من به فکر تزیینات قرمز بودم دوتاجوش قرمز هم بین ابروهات زده بود بیرون که قرمزی تزیینات تولدت کامل و کاملتر بشه که تو عکسات مشخصه.
ان شاءا... تولد صد سالگیتو جشن بگیرم عزیزم.

اینم چند تا عکس یادگاری که کیفیتش خیلی خوب نیست ولی چون عکس دختر نازمه و هم یادگاری پس خیلی هم خوشکله.


 
 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 
 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
18 اردیبهشت 90 12:57
تولد تولد تولدت مبارک اینم 2 تا گل برای 2 سالگی فاطمه جون خیلی شیرین زبونی
خاله نرگس
21 اردیبهشت 90 13:37
عزیزم تولدت مبارک باشه ببخش که خاله دیر این عکسهای خوشگلتو دیدم
ثمین
13 بهمن 90 13:21
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!