فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

نظرات (34)

مامان زهرا
9 مرداد 91 11:44
به به تولد خانم خانم ها مبارک

عزیزم چه تولد قشنگی و چه تم قشنگی
دست مامان هم درد نکنه

مثل همیشه عکس ها زیبا هستند
>
************************
قربونت برم عزیزم، چشات خوشکل می بینه






مامان زهرا
9 مرداد 91 11:44
خانمی دیر دیر آپ می کنید ها


سعی می کنم زودتر بیام
سیما مامان هلیا
9 مرداد 91 12:47
تولدت مبارک خوشگل خانوووووووووووووووووووووم همه چی عالی بود...


مرسی عزیزم سیما جون به خوش سلیقگی شما که نمی رسه،
مامان کيانا
9 مرداد 91 14:11
تولدت هزار بار مبارک باشه عزيزم....دست مامان درد نکنه از بابت اين همه قشنگي براي جشن تولد تو نازنين....الهي صدساله بشي خاله جون


خیلییییییییی ممنون مامان کیا نا جون





مامان ستايش
10 مرداد 91 9:14
سلام
به
ماشالله...چه دخمل خوشگلي. خدا برات سالم نگهش داره.
فكر كنم خيليم دختر خوبيه نه؟
به قيافه اش مي خوره خيلي حرف گوش كن و مهربون باشه.
جونم....
من وبلاگاي زيادي رو مي بينم. از هر وبلاگ باز به وبلاگاي دوستاشون مي رمو هي وبلاگ مي بينم.
ولي تو همه اينا از فاطم خانم خيلي خوشم اومد. خوشحال مي شم به وب دختر منم سر بزنين.
www.setayesh5-5-90.persianblog.ir


شما لطف دارین عزیزم، آره دختر خوبیه ولی خوب بعضی وقتا هم شیطونیاش گل می کنه ٰ حتما حتما سر می زنم عزیزم.
helia & sarah
10 مرداد 91 9:43
عزیزم تولدت مبارک انشاله که 120ساله بشی در زیر سایه مادر و پدر مهربانی که داری می بوسمت


خیلی ممنون سارا جون دختر گلت رو از طرف من ببوس
مامان فاطمه (پري)
11 مرداد 91 10:41
مبارك مبارك تولدت مباركــــــــــــــــــ
هم عكسا هم تم و هم خود فاطمه خانوم قشنگن به سلامتي..ايشالا تولد 120 سالگي فاطمه گلم.هوراااااااااا!
من هم ميخوام ايشالا تولد سه سالگي فاطمه ام را تم رنگين كموني بگيرم...


مرسی عزیزم، ان شاءا... تولد فاطمه جون هم به خوبی برگزار بشه؟ خودت کار می کنی یا می دی بیرون؟
منم سال دیگه می خوام یه تم قشنگتر انتخاب کنم و بدم بیرون طراحی کنن
مامان دیانا
11 مرداد 91 13:46
سلام عزیزم
تولدم دختر گلمون مبارک باشه
انشاا... تولد 120 سالگیشو ببینیم
دختر کوچولو موهاش کوناه شده درسته؟
مبارکت باشه عزیزم


آره موهاشو کوتاه کردم آخه موهاش حالت داره و خیلی بلند نمی شه همش فر می خوره پشت گردنش، البته موی بلند خیلی بهش میاد هم حالتش خیلی قشنگه
مریم سادات
11 مرداد 91 13:51
سلام فاطمه جون
تولدت مبارک

چه مامان باسلیقه ای داشتی
همه چی کفشدوزکیه


ممنون عزیزم ٰ امسال به خاطر خونه سازی و و کمبود مالی که داشتیم تصمیم گرفتم خودم کار تزیین رو انجام بدم تا هزینه کمتری رو دستمون بزاره.


❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 10:57
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
من
20 شهریور 91 13:34
سلام عزیزم امروز روز اخر رای گیری مسابقه ی نی نی باحجابه مهدیس منم شرکت کرده لطفا برو به ادرس زیر و به مهدیس که شماره ی6هست رای بده پیشاپیش از لطفت ممنونم koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php نی نی گلتم ببوس عزیزم مهدیس به رایت خیلی احتیاج داره
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:00
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
مامان هلیا
28 شهریور 91 10:53
سلام فاطمه جان روز دختر مبارک امیدوارم همیشه باعث افتخار مامان و بابا باشی .
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 10:50
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم... دوستون دارم و منتظرتون هستم راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)
یاس نقره ای
3 مهر 91 1:30
سلام.ماشاالله دختر خیلیییی نازی دارید. با اجازه ما لینکتون کردیم. خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگر دوست داشتید ما رو به دوستاتون اضافه کنید.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:25
سلام خانمی بله ما تابستان 91 ایران امدیم ولی وقتی برگشتم دیدم وبلاگ دخترم که در سایت دیگری بود قالب استفاده نیست و مشکلات فنی زیادی داره برای اینکه نی نی وبلاگ پشتیبانی رایت سی دی داره تصمیم گرفتم دوباره از اول بنویسم و چون می خواستم مطالب پشت سر هم باشه دارم به ترتیب از تولد را دوباره باز نویسی می کنم کار سختی است ولی به خاطر دخترم باید انجام بشه پس هرچی تا حالا نوشتم فعلا مال گذشته است وهنوز خاطرات جدید ثبت نشده است.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 12:26
خصوصی داری
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 13:08
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مامان زهرا
5 مهر 91 12:31
سلام و سلام با چند پست جدید بروز شدیم منتظر دیدن شما هستیم.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 14:00
دوستای گلم عیدتون مبارک 6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید مرسی از همراهی تون 07/07/1391.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 14:05
دوست خوبم سلام اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم ) دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم ) پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید دوستتون دارم یک عالمه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
21 مهر 91 12:09
خصوصی دارید
مامان پاتمه
26 مهر 91 13:29
سلام وااای چه دخمل شیرینی دارین چه تولد زیبایی از آشناییتون خوشحال شدم با کمال میل لینک شدین عزیزم
مامان زهرا
27 مهر 91 12:18
دوست گلم با پست های 33 تا 36 بروزیم خوشحال میشم سر بزنید
مامان سودا
27 مهر 91 15:18
سلام مامانی چه تولد خوشگلی به به به این مامان با سلیقه تولد مبارک فاطمه خانم .انگار تغییر عقیده دادی و تم تولد رو به جای کیتی کفشدورک انتخاب کردی . فقط دوستم یا عکسا زیادی شلوغه یا تزییناتت زیاد بوده که یه مقدار خسته کننده میشه امیدوار دفعه بعد یه کم با دقت بیشتری تزیین کنی
مامان ترنم
7 آبان 91 7:00
سلام تولد كفشدوزكي فاطمه جون هم خيلي خوشگل و با سليقه كار شده بود و اما تولد با تم كيتي: من تمام وسايل يكبار مصرف و بقيه چيزهاي كيتي رو از سايت parsfestival بصورت اينترنتي خريداري كردم و خيلي از اين سايت راضي بودم در مورد زمان تولد: از ساعت 7 به بعد بود من براي شام همانطور كه تو وبلاگ توضيح داده بودم: سالاد ماكاراني ، سالاد الويه ، آش رشته، حلواي شيرازي آماده كرده بودم و البته بعد از شام هم ژله تو ظرفهاي پايه دار يكبار مصرف پذيرايي شد باز هم در خدمتتون هستم البته اگه قابل باشم
مامان ترنم
8 آبان 91 6:59
سلام در مورد تعداد مهمونا: حدوداً 45 نفري بودند و خب چون شام تو خونه تهيه شده بود به نسبت هزينه اش هم زياد نبود ولي زحمت زيادي واسم داشت وسايل يكبار مصرف هم با قيمت عالي باهام حساب شد كه تصور من خيلي بيشتر از اينا بود در كل از هزينه ها راضي بودم
مامان هلیا
8 آبان 91 8:19
منتظر عکسهای جدید از خونه جدیدتون هستیم...
مامان زهرا
10 آبان 91 11:52
دوست گلم با سه تا پست 37-38-39 بروزیم صرفا جهت اطلاع: اسم دخترم زهرا است ولی پدر شوهرم به زبون محلی تیام ( یعنی چشمام ) صداش می کنه ما هم دیدیم واقعا چشامون است ما هم هم تیام و هم زهرا صداش می کنیم
همراه
30 آبان 91 8:00
سلام تولدت مبارک فاطمه جان چه عکسای قشنگی و چه مامان با سلیقه ای امیدوارم مطالب وبلاگ ما برای آموزش فاطمه گل مفید باشه
مامانی طهورا
8 خرداد 92 22:57
سلام عزیزم ماشاله دختر نازی دارین خدا حفظش کنه میخواستم با اجازه لینکتون کنم اگه مایل بودید خبرم کنین
مامان سانيار
13 تیر 92 13:35
كوچولوي دوست داشتني تولدت مبارككككككككك انشاله هميشه شاد و خوشبخت و سالم زندگي كني عزيزممممممم
مامان علی و یسنا
23 تیر 92 13:51
سلام -ماشااله چه دختر نازی دارین... خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید. فاطمه جون را هم ببوسید.
نازنین نرگس
18 مهر 92 23:08
سلام تولد کفش دوزکیت مبارک چه عکسای نازی دخمل گل ما هم برگشتیم