فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

تولد 4 سالگی دخترم

1393/2/3 11:24
907 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولد ٤ سالگی دختر گلم رو کفش دوزکی گرفتم و شما چقدر ذوق زده شده بودی.

تقریبا از بعد از عید تصمیم و برنامه ریزی برای گرفتن یه جشن تولد خوب  و البته کوچک رو شروع کردم و همه تزیینات اتاق رو خودم درست کردم ، وقت زیادی لازم داشت ولی خوب خیلی لذت بخش بود چون می خواستم یه جشن خاص بین تولدای بچه های فامیل باشه، از طرفی هم چون دست تنها بودم بعضی وقتا خسته می شدم.

 امسال تولد چهار سالگی دختر عزیزم رو مثل سال های گذشته خونوادگی( یعنی با حضور پدرجون و مادر جون، عمه جونا و خاله جونا، عموجونا و دایی جون ، جای مادر جون و پدرجون پدری هم که خیلی خیلی خالی بود) گرفتم ولی از سال بعد ان شاءا... که رفیتیم خونه جدید سعی می کنم تولدتو بزرگتر و باشکوهتر بگیرم. عکسها رو هم تا چند روز آینده می زارم.     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فهیمه
19 تیر 91 21:17
سلام خانمی دختر خانمت خیلی نازه ،اسمشم مثل خودش زیباست.خدا براتون حفظش کنه.انشاالله روزای خوبی رو پیش رو داشته باشید در کنار خانوادتون.
مامان زهرا
20 تیر 91 11:51
خانمی منتظریم ؟ عکس های تولد یادتون نره بازم تولدت مبارک
helia&sarah
21 تیر 91 11:31
مامانی ما منتظر عکسای تولدیم
مامان زهرا
21 تیر 91 16:55
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید: http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php مرسی
مامان دیانا
25 تیر 91 14:42
تولد دخترمون با تاخیر مبارک باشه انشاا... جشن 120 سالگیشو بگیرین


*************************عزیزم چرا وبت باز نمی شه؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی ممنون