فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

سال نو مبارک

1391/1/10 12:50
937 بازدید
اشتراک گذاری

 

mdfnu9r1gwocu3833v کارت پستال تبریک عید نوروز سال 1390

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

 بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

 تنت سالم سرایت سبز باشد

 برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

             شکلکهای جالب و متحرک آروین

دختر عزیزم سال جدید را به شما و همه دوستان خوب وبلاگیم تبریک می گم امیدوارم سالی سرشار از خوبی و خوشی برای همه باشد آمین.

  شکلکهای جالب و متنوع آروین   شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

sima
10 فروردین 91 11:28
سلام سال نو مباااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان حنا
14 فروردین 91 0:30
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارک در سال جدید براتون بهترینها رو آرزو دارم ایشالله که سال خوبو پر برکتی رو در پیش رو داشته باشید دخمل نازت رو از طرف من ببوسش
پري (مامان فاطمه)
17 فروردین 91 8:38
بهار يك نقطه دارد. نقطه آغاز بهار زندگيتان بي انتها باد. سال نو به شما و خانواده محترم مباركباد! ان شاا... كه سال خوب و خوش همراه با موفقيت و بهروزي داشته باشي.
نرگس
18 فروردین 91 21:46
سلام دوست عزیز لانه‌ای ساخته‌ام با گل یاس سفید در فراسوی بهار، من ترا می‌خوانم تا به لطف قدمت این دل كوچك من گل به دامن بشود در انتظارم با گل حضور خود محفل آرای خانه با صفای من باشید. موفق باشید . یا حق
مامان باران
23 فروردین 91 9:46
سال نو مبارک دوست خوبم
مامان حنا
7 اردیبهشت 91 11:05
سلام خانومی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ دخمل نازت خوبه؟؟؟؟؟؟ چرا از فاطمه جون دیگه چیزی نمی نویسی و عکس نمیزاری دلمون برای دیدنش تنگ شده بهتون سر میزنم ولی می بینم که هیچ مطال و عکس تازه ای نزاشتی در هر حال فاطمه عزیزدلمونه مراقبش باش و ببوسش رمز رو هم خصوصی براتون ارسال می کنم
سمانه(مامان محمدرهام)
13 تیر 91 0:57
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی عزیزم