فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

امان از سرمای زمستون

1390/10/20 7:11
749 بازدید
اشتراک گذاری

 

با عرض پوزش از دختر گلم که چند وقتیه به وبلاگش سری نزدم.

آخه می دونی چرا؟ سرماخوردگی شما دیگه دل و رمقی واسم نذاشته الان شاید نزدیک دوماهه که سرماخورده ای و اصلا خوب نمی شی دو سری شربت و دارو تموم کردی ولی اصلا رو سرفه های خلط دار و عفونت بینی ات تاثیری نداشته.

الان ١٥ روزه که مهد نبردمت، انواع توصیه ها و داروهای خانگی رو امتحان می کنم شدی موش آزمایشگاهی الهی من بمیرم واست، دعا می کنم همیشه من به جای شما مریض بشم که اصلا طاقت ناله ها و سرفه ها و از همه مهمتر اون قیافه مظلوم و معصومت رو ندارم.

از اول پاییز تقریبا هر هفته سرماخورده بودی خوبت می کردم میذاشتم مهد چند روز خوب بودی دوباره سرماخوردگیت شروع می شد به خاطر همین سرماخوردگیت کهنه شد و عفونت تو بدنت مونده.

منم به پیشنهاد دکتر که گفت تا خوب شدن کامل مهد نبرینش می خوام تاعید نبرمت و دوباره زحمت نگه داشتنت افتاد رو دوش مادرجون و پدرجون .

خدا سایه شونو از رو سر ما کم  نکنه، الهی آمین

ننه سرما که اینقدر خوشحالی و سرتکون می دی ببین چه به روز فرشته کوچولوی من آوردی ، دعا کن دخترم زود زود خوب بشه که وقتی رفتی خاطره بدی ازت نداشته باشم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیما - مامان هلیا
20 دی 90 8:03
آخ راست گفتی مرضیه جون کی این زمستون تموم میشه . بچه ها و مامانا یه نفس راحت بکشن . استرس سرما خوردن بچه ها خیلی اذیتمون میکنه . ان شاءالله زود زود خوب شه .
یسنا
20 دی 90 14:39
الهی .....راستی واسه گوش درد فاطمه یکی از دلایلش مهد.