فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

شعر خوندن فاطمه جون یه خاطره خیلی شیرین

1390/7/7 13:53
756 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم هرچند از این خاطره ای که می خوام واست بنویسم چندماهی می گذره ولی اونقدر واسم این خاطره شیرین بود که تو این مدت همش تو ذهنمه که یه روز اونو واست تو وبلاگت بنویسم، بالاخره امروز بعد از این همه مدت اراده کردم تا تو وبلاگت ثبتش کنم. 

niniweblog.com

 

روی سن برنامه های متنوعی اجرا می شد و شما هم خیلی دوست داشتی بری روی سن شعر بخونی، همش می گفتی مامان جون برم اون بالا شعر بخونم من هم برای اینکه زیاد اصرار نکنی گفتم باشه هرموقع گفتن بچه ها بیان شعر بخونن اونوقت شما برو بخون که اصلا معلوم نبود برنامه شعر خوندن بچه ها رو داشته باشن یا نه.شکلک های شباهنگ

 

پرسیدم مامان جون می خوای بری بالا چه شعری بخونی؟ گفتی یه توپ دارم قلقلیه.

divider animations

خلاصه مراسم با دعای فرج و صلوات و مولودی، رنگ و بوی معنوی به خودش گرفته بود و شما هم تحت تاثیر این مراسم معنوی.

پایان مراسم رو اختصاص داده بودن به شعر خوندن کوچولوها در مورد حضرت مهدی عج همین که مجری برنامه گفت هر کوچولویی که بلده درمورد حضرت مهدی شعر بخونه بیاد روی سن، شما هم خوشحال شدیniniweblog.com و بدون معطلی رفتی بالا هرچند شعری که می خواستی بخونی هیچ ربطی نداشت.

رفتی بالا مجری گفت شما اومدی شعر بخونی گفتی آره ، چون مجری همکارمون بود از اون بالا گفت خانم ؟ اومده شعر بخونه گفتم آره مجری گفت خوب بخون شعرتو ببینم ، میکروفن رو گرفتی گفتی بسم ا... الرحمن الرحیم .

مجری و بقیه منتظر بودن شعر بخونی ولی شما ساکت شدی اونا فکر می کردن شما بسم ا... گفتی که شعر بخونی ولی شما عزیزم هنوز یاد نگرفته ای که هرچیزی رو باید با نام خدا شروع کنی چون هنوز تو اون ذهن کوچیکت این مفاهیم نمی گنجه به خاطر همین تحت تاثیر شرایط مراسم با خودت فکر کرده بودی که بری شعر بسم ا... رو بخونی.

dividers

مامان فدای او عقل و ذهنت بشه، می دونی شعر تو همین کلمه بسم ا... الرحمن الرحیم بود؟؟؟؟

وای خدای من من هم همینطور هاج و واج. smilies1

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدیه
11 مهر 90 12:15
تبریک می گوییم شما یکی از 10 نفری هستید که برای دریافت پکیج کامل خدماتی نی نی عکس به صورت رایگان به مناسبت افتتاحیه انتخاب شده اید. برای دریافت هدیه بدون در نظر گرفتن هزینه آن ثبت نام کنید لینک ثبت نام: http://www.niniaks.net/1/ خدمتی جدید از سایت نی نی عکس طراحی گالری عکس از کودک دلبندتان با افکت های ویژه. اختصاص فضا بر روی اینترنت برای عکس های کودکتان. اختصاص آدرس مشخص به نام کودکتان برای گالری عکس. قرار گرفتن عکس کودکتان درون قاب بر روی صفحه اول سایت. لینک گالری عکس از صفحه اول به گالری عکس کودکتان. طراحی بنر به صورت جاوا و اختصاص کد برای قرار دادن لینک کودکتان بر روی صفحه وبلاگ شخصی. منتظر حضور گرمتان هستیم
زکیه
29 آبان 90 10:40
عزیزم تبریک میگم تو وبلاگ نویسی نمونه شدی . انشاالله موفق باشی