فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات شیرین فاطمه

یادش بخیر دوران کودکی!

1390/4/16 9:55
857 بازدید
اشتراک گذاری

 یادش بخیر دوران کودکی!

آدم وقتی کوچیکه هیچ خاطره ای از دوران کودکیش تو ذهنش نمی مونه، مگر یادگارهایی که از اون دوران باقی مونده باشه تا به یاد روزهای کودکیش بیفتی.

دختر قشنگم مامان جون من هم از دوران کودکیم فقط یه لباس نگه داشته که منم تنت کردم و ازت عکس گرفتم تا این جوری دوران کودکی خودم را تجسم کنم این لباسو فکر کنم وقتی یک یا دو ساله بودم می پوشیدم چون الان که شما سه سالته واست خیلی کوچیکه.

البته مامان می گه خیلی از وسایل بازیمون رو هم نگه داشته بوده که از بین اونها من یه عروسک رو یادمه که تا زمانی که دبیرستان می رفتم هم مامان نگه داشته بود ولی خوب به دلیل قدیمی شدن و کمبود جا و مکان اونها رو دور ریخته.

راستی با این پیراهن خودم هم عکس دارم فکر نکنی فقط مامان جون خودت ازت عکس گرفته.

اینم پیراهن من تو تن فاطمه جون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هلیا
2 خرداد 90 10:53
آفرین به این مامان باذوق عجب کار زیبایی کرده بودی ایشالا همیشه تنت سالم و لبت خندون و جیبت پر پول باشه دخملیت ماشااله خیلی ناز و خانم شده هاااااااا روز زن مبارک می بوسمت